Telèfon: 972 223 305 Web oficial del 23 de Setembre de 2011 al 22 de Juny de 2012 260 € (preu reduït: 195 €) Horari: Divendres, de 17 a 20 h
El curs es planteja com la continuació de Pintura I i, per tant, adreçat a un alumne amb experiència prèvia en la pràctica pictòrica.
Es pretén que l'alumne complementi i ampliï els coneixements teòrics i tècnics en els diferents medis pictòrics. (acrílic, oli, etc.)
Per tal de poder adquirir les habilitats i els coneixements necessaris s'incidirà en l'estudi i anàlisi dels moviments artístics més representatius per esbrinar-ne les claus, les propostes i les aportacions en l'evolució de l'art.
La metodologia de treball es basarà en la realització de les diferents activitats proposades que permetin la consolidació dels coneixements. Tot relacionant-los amb exposicions teòriques que es duran a terme durant el curs.
L'estructura del curs serà dinàmica i flexible de manera que l'alumne participi en la programació d'activitats paral·leles que s'adeqüin a cada projecte personal.
No entenem la pràctica pictòrica com una activitat aïllada i, per tant, es proposaran diferents activitats paral·leles amb la voluntat de crear una dinàmica de diàleg i debat que enriqueixi les diferents pràctiques a taller.
Un dels objectius del curs és la de fomentar el desenvolupament d'un llenguatge pictòric propi.